Trendyol Süper Lig’in 25. haftasında Eyüpspor’u 3-1 mağlup eden Beşiktaş’ın oyuncularından Semih Kılıçsoy, karşılaşmayı değerlendirdi.
“OLE HOCAMIZLA ÇALIŞIYORUZ”
Semih Kılıçsoy, maçın ardından yaptığı açıklamada şu sözleri kullandı;
“Ole hocamız, bizimle çok ilgileniyor. Bu bizim için şans. Ekibi de çok iyi, bize çok değer veriyorlar. Biz de performansımızı yükseltmek istiyoruz ve çalışıyoruz. İdmandan sonra Ole hocamızla son vuruşlara çalışıyoruz.”
Haber Kaynak : HABERTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Selçuk Ernak’a Polonya’da büyük onur
2232 kez okundu
2
Şampiyonlar liginde ondan Lewandowski’den daha iyisi yok!
1738 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1717 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1653 kez okundu
5
Antalyasporlu Lukas Podolski’den samimi itiraflar “Türkiye benim ikinci vatanım” .
1620 kez okundu