
Milli güreşçi Nesrin Baş, Slovakya’nın başkenti Bratislava’da yapılan 2025 Avrupa Güreş Şampiyonası’nın beşinci gününde Ukraynalı Alla Belinska ile finalde karşılaştı.
Kadınlar kategorisinin son maçında Belinska’ya tuşla yenilen milli güreşçi, gümüş madalyada kaldı. Belinska ise kariyerindeki ikinci Avrupa şampiyonluğuna ulaştı.
ŞANSI DEĞERLENDİREMEDİ
Geçen yıl Romanya’nın başkenti Bükreş’te altın madalya elde eden 22 yaşındaki Nesrin, üst üste ikinci kez Avrupa şampiyonu olma şansını değerlendiremedi.
Nesrin Baş, geçen ay Arnavutluk’un başkenti Tiran’da yapılan 23 Yaş Altı Avrupa Güreş Şampiyonası’nda altın madalya kazanmıştı.
Milli sporcunun, 23 yaş altında iki dünya şampiyonluğu da bulunuyor.
Emre Çalışkan
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Selçuk Ernak’a Polonya’da büyük onur
2232 kez okundu
2
Şampiyonlar liginde ondan Lewandowski’den daha iyisi yok!
1738 kez okundu
3
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1717 kez okundu
4
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
1653 kez okundu
5
Antalyasporlu Lukas Podolski’den samimi itiraflar “Türkiye benim ikinci vatanım” .
1620 kez okundu