Sultanbeyli Kaymakamlığı ve Sultanbeyli Belediyesi öncülüğünde, ilçede faaliyet gösteren 16 kurumun desteğiyle hayata geçirilen “İyilik Soğuk Geçirmez Protokolü” imza töreni gerçekleştirildi. Kur’an-ı Kerim tilavetiyle başlayan programda konuşan Sultanbeyli Kaymakamı Kemal Şahin, “Bu anlamlı projede emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Yapılan bağışların birebir ihtiyaç sahiplerine ulaştırıldığına bizzat şahit oldum” dedi. Sultanbeyli Belediye Başkanı Ali Tombaş da konuşmasında “Bizim görevimiz, hiçbir ayrım yapmaksızın tüm mağdurlara sahip çıkmaktır. Bu, hem insani bir sorumluluk hem de Müslümanlık görevimizdir. Sultanbeyli Belediyesi olarak da bu bilinçle hareket ediyoruz. İlçemizde Yetim ve Gazi Şefliği kurduk. Bu birim aracılığıyla Sultanbeyli’deki yetimlerin ve gazilerin tüm ihtiyaçlarını tek tek tespit ediyor ve karşılıyoruz” ifadelerini kullandı.
Haber Kaynak : SABAH.COM.TR
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026SPOR
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026GÜNDEM
27 Haziran 2026
1
Britanya turu
10504 kez okundu
2
Minecraft sunucu kiralama
8778 kez okundu
4
Bigo Elmas Bayi – Güvenli, Hızlı ve Uygun Fiyatlı Elmas Satın Almanın Yeni Adresi
6517 kez okundu
5
İzmir havalimanı transfer
6232 kez okundu